Recenzie:


 Toate acele locuri minunate



 Gasiti cartea aici.

    Titlul: Toate acele locuri minunate

    Autor: Jennifer Niven

      Editura: Trei

      Nr. pagini: 216

                 Am terminat cartea de ceva timp deci nu prea mai tin minte mare parte din ea. 
        
 
           Autoarea prezintă întâmplările din perspectiva ambelor personaje.

     Theodore Finch este un băiat în vârstă de 17 ani, o persoană cu gânduri sinucigașe, informându-se cu privire la toate modalitățile de a-și lua viața.
 Tânărul suferă de o boală psihică, moștenită de la tatăl său.
 Este o persoană rebelă, care face tot ce-i trece prin cap, este impulsiv și de aceea are un consilier.  Theodore este o persoană schimbătore, care trece dintr-o stare în alta.
     În perioada în care citeam cartea am început să mă îmbrac la fel ca el, cu pantaloni de blugi, ghete negre și geacă care seamănă cu cea de piele dar era de fâș (nu-mi plac gecile de piele).
Cu toate că ceilalți îl considerau pe Theodore un ciudat ,mie mi s-a părut ok .

     Violet Markey este o fată silitoare, învață foarte bine si vrea să ajungă la o facultate bună.
 În urma unui accident în care sora ei moare, aceasta se învinovățește, isi schimba idealurile dorindu-si ca liceul sa se termine cat mai curand.
     Violet mi s-a părut un personaj interesant , deoarece m-a captivat de la început prin sensibilitatea si inteligenta ei.

     Autoare prezinta povestea de dragoste dintre Theodore Finch si Violet Markey.
 Aceștia se întâlnesc în clopotnița școlii, un loc în care amândoi se regăsesc în dorința de a se sinucide.
 Acesta o salvează de la rușinea pe care i-ar fi provocat-o ideea nerațională de a renunta la tot .
 Primind ca proiect sa viziteze cele mai importante locuri din Indiana, el se apropie de ea ,dar aceasta nu dorește sa fie lângă el .
 Violet revine la starea ei dinaintea accidentului .
 Ei vizitează locurile , lăsând în urmă amintiri ale existenței lor .
 Isi petrec timpul împreună ,descoperind noi trăiri.
 Însă,după un timp totul se schimbă radical si Theo se comportă din ce în ce mai ciudat.
 Având foarte multe probleme , el fuge de acasa ,după care urmează ceva neasteptat.
 Cand am terminat de citit cartea eram ceva de genul  
  Pentru a afla continuarea va invit sa cititi cartea .
      *Am încercat sa nu dau spoilere *

      Cartea m-a impresionat cu toate că am citit destule recenzii negative. As putea spune ca inteleg punctul de vedere al autoarei si perspectiva din care a fost scrisă cartea.



2 comentarii:

Unknown spunea...

O recenzie super interesantă ! Sper sa pun mâna pe carte cat mai repede! Pana data viitoare iti doresc lecturi plăcute! :))

Unknown spunea...

Mulțumesc mult! Cartea te va surprinde sper să-ti placă.😍 Lecturi frumoase și ție!😘

Trimiteți un comentariu