The Pastry Book Tag




Am primit acest tag de la Iuliana, îți multumesc mult. Raspunsurile ei le gasiti aici.

 

Sper ca dupa ce cititi acest tag sa va simtiti asa cand mancati.



     Croissant: Name a popular book or series that everyone (including you) loves.

Seria "Amurg" de Stephenie Meyer, este o serie indragita de toata lumea, la fel si filmele.



     Macaron: Name a book that was hard to get through but worth it at the end.


      
"Fata din tren" de Paula Hawkins. Cartea nu este grea de citit dar la inceput pare plictisitoare, cel putin asa a parut. Finalul a fost exceptional.

     Vol-au-vent: Name a book that you thought would be amazing but fell flat.


"Micul prieten" de Donna Tartt. Am crezut ca o sa am parte de mister, dar nu prea am avut si nu mi-a placut deloc.

     Pain au chocolat: Name a book that you thought would be one thing but turned out to be something else.

"Toate acele locuri minunate" de Jennifer Niven. La inceput am crezut ca o sa fie o carte plictisitoare, dar de la prima pagina m-a fascinat.(N-am citit descrierea am vrut sa incerc ceva nou)

     Profiterole: Name a book or series that doesn't get enough attention.

"Inca o zi" de David Levithan. Cartea aceasta nu a primit deloc atentie sunt sigur, deoarece daca citesti "Zi dupa zi" ce rost ar avea sa citesti perspectiva fetei. Eu am citit-o deoarece eram prea curios sa vad ce simtea ea.

     Croquembouche: Name a book or series that's extremely complex.

Seria "Contele de Monte-Cristo" de Alexandre Dumas. Mie mi s-a parut complexa. Acest autor are carti extrem de complexe.

     Napoleon: Name a movie or TV show based off a book that you liked better than the book itself.

Trilogia "Jocurile foamei" de Suzanne Collins. Mi-au placut filmele deoarece le-am vazut cu mult inainte sa citesc cartile. Cand am inceput sa le citesc ma plictiseam, deoarece stiam actiunea.

     Empanada: Name a book that was bittersweet.

"Inainte sa te cunosc" de Jojo Moyes. Actiunea cartii in sine a fost foarte dulce, dar finalul m-a lasat cu un gust amar.

     Kolompeh: Name a book or series that takes place somewhere other that your home country. 

Imagini pentru jocul coroanei
"Jocul coroanei" de Evelyn Skye. Cartea plaseaza acțiunea în Rusia .

     Pate a Choux: Name one food from a book or series that you would like to try.

"Pofta de ciocolata" de Care Satos. Cartea aceasta chiar mi-a facut pofta de cioclolata. (Stiu ca nu este o mancare)


Acesta a fost tag-ul sper ca v-a placut. Eu ma duc sa mananc mi s-a facut foarte foame. 

Nominalizez urmatorul blog pentru a face tag-ul:




6 comentarii:

Fantasy Books spunea...

Foarte fain tag ! Continua tot asa <3 . Te sustin si astept cu nerabdare urmatoarea ta postare :)

Unknown spunea...

Mulțumesc mult! Și eu te susțin și astept cu nerabdare urmatoare ta postare. Mă bucur ca ți-a placut. <3

Roxana Baciu spunea...

Într-adevăr, poate e mai plictisitor să citești o carte când știi deja din film ce se întâmplă, dar cu siguranță mi s-au părut mai bune cărțile. Filmele sunt destul de prost făcute și nu mi s-au părut așa wow. În rest, drăguțe răspunsurile, vreau și eu să încerc "Toate acele locuri minunate".

Spor la citit! ^.^

Unknown spunea...

Cred că de asta nu prea mi-au plăcut. Este o carte foarte frumoasă. Sport la citit și ție 😍😘 Mulțumesc.

Unknown spunea...

Interesante raspunsuri! Te mai asteptam cu postari minunate!Te sustin si iti doresc mult succes in tot ce faci !

Unknown spunea...

Mulțumesc mult Iuliana! 😍 Si eu te susțin în continuare 😘❤ .

Trimiteți un comentariu