The Literary Dinner Party Tag

Am luat acest minunat tag de la Lore . Raspunsurile ei le gasiti aici.

O melodie draguta, ascultati. Pentru petrecerea noastra.





     1. A character who cooks/ likes to cook.
ImaginiImagini pentru harry potter carte
O voi alege pe mama lui Ron. Gateste foarte mult, din cate imi aduc eu aminte.
     2. A character who has enough money to finance the party.
Imagini pentru hunger games snowImagini pentru jocurile foamei carte
Cred ca Presedintele Snow are destui bani pentru a finanța petrecerea. Doar este cel mai bogat om din Capitoliu.

     3. A character that might cause a scene.
Imagini pentru all the bright places finchImagini pentru toate acele locuri minunate
Nu este bine sa-l enervezi pe Finch, nu se stie cu ce te trezesti in cap. :))

     4. A character that is funny.
Imagine similarăImagini pentru mincinosii johnny
Johnny este foarte amuzant. Citat: "Never eat anything bigger than your ass." :)) Erau mai multe asemanatoare.

     5. A character that is super popular.
Imagini pentru zi dupa ziImagini pentru inca o zi
Rihannon este o fata foarte populara in liceul ei, mai ales dupa despartirea de Justin.

     6. A villain.
Imagine similarăImagini pentru cartea harry potter
Bellatrix Lestrange este foarte infricosatoare. Pe cine nu sperie?

     7. A couple that is not too romantic.
Imagini pentru eleanor and parkImagini pentru eleanor and park
Eleanor si Park nu sunt un cuplu prea romantic, dupa parerea mea.

     8. A hero or a heroine. 
Imagini pentru amurg edwardImagini pentru twilight
Il consider pe Edward un erou deoarece o salveaza pe Bella mereu.

     9. An underrated character.
Imagini pentru fata din trenImagini pentru fata din tren
Rachel este subapreciata deoarece este considerata o alcoolica, dar la sfarsit dovedeste ca nu este asa.

     10. A character of your own choosing.
Imagine similarăImagini pentru carrie
Daca nu era intrebarea aceasta nu faceam tag-ul. Cum sa nu-mi invit iubirea vietii mele, Carrie. :))


Sper ca v-a placut...


Dau mai departe tag-ul urmatoarelor bloguri:Glasul Literaturii , Fantasy Books si oricui vrea sa-l faca.

8 comentarii:

. spunea...

Ar fi o petrecere frumoasa <3 . Super raspunsurile :).

Unknown spunea...

Vrei sa vii si tu? Multumesc. :)) <3

Fantasy Books spunea...

Spoiler la Zi dupa zi . :)) Foarte frumos tag-ul . Cred că o să îl fac și eu <3

Unknown spunea...

Stiu 😂😂😂 nu m-am putut abține. Mulțumesc😍. Sper să-l faci.😘💖

Simina S spunea...

Frumoase răspunsuri! :D Sper să fac și tag-ul ăsta. :) �😄�

Unknown spunea...

Mulțumesc! Abia aștept să-l văd 😊

Roxana Baciu spunea...

Omg, ce răspunsuri frumoase! Nu m-aș fi gândit la mama lui Ron la prima cerință. Dar acum că am văzut-o la tine, mi s-a făcut așa dor de ea. Îmi plăcea tare mult de ea și aș revedea acum filmele numai ca să o mai văd puțin în acțiune. :))

Spor în tot ce faci, Silviu! ^^

Unknown spunea...

Mulțumesc mult. Mi-am stors cererii până am găsit personajul potrivit. Am revăzut filmele de 3 ori până acum. :))

Spor în continuare și ție, Roxi! 😘💖 Lecturi frumoase.

Trimiteți un comentariu