Recenzie:

Fata din tren

Imagini pentru fata din tren
Gasiti cartea  aici.


     Titlul: Fata din tren
     Autor: Paula Hawkins
     Nr. Pagini: 408
     Editura: Trei


      Sinopsis:  Rachel merge in fiecare dimineata cu acelasi tren. Stie ca va astepta la acelasi semnal defect, timp in care va urmari ritualul de dimineata al unui cuplu ce locuieste intr-o casa de langa calea ferata.

I-a botezat „Jess si Jason“ si viata lor i se pare perfecta.

Pana cand intr-o zi vede ceva ce o socheaza. Totul se schimba si Rachel are sansa de a lua parte la vietile pe care le-a observat doar de pe margine.

„Misterios si pasionant – Fata din tren este un thriller de prima mana, care te face dependent de viciul cititului.“ - S.J. Watson, autorul bestsellerului Inainte sa adorm.

„Fata din tren este un roman de suspans remarcabil. M-a tinut treaz o noapte intreaga.“ - Stephen King
     Am citit cartea în format e-book pentru că nu prea mă atrăgea să o cumpăr. Dar mi-am schimbat părerea după ce am citit-o. Ca de obicei am citit cartea fără să văd recenzii, și să caut alte păreri. 
     Am primit cartea de la Lore, dacă citești asta îți mulțumesc mult fără tine n-as fi citit o carte așa frumoasă, îmi tot spunea că o să o citească așa că am zis să mi-o trimită și mie poate îmi gaseam timp și pentru ea. Cred că a stat cartea două luni în telefon, până m-am decis eu să o citesc, nu prea i-am dat importanță. Chiar nu știu ce m-a apucat să o citesc, de obicei daca nu ma fascineaza de la inceput nu o citesc.
Imagini pentru fata din tren

      Rachel, personajul principal, are un trecut tragic, divorțată și neputând face copii, cade în patima alcoolului, aceasta se relaxează în trenul ce o duce la Londra. Trenul având o defecțiune se oprește fix în orașul în care a locuit cu fostul soț. Neavând parte de afecțiune și compasiune se atașează de un cuplu mutat după ce a divorțat, într-o casă alăturată. Celor doi le pune numele de "Jess" și "Jason", neștiind numele lor adevarate.  
Imagini pentru fata din tren

     Într-o dimineață aflată în tren o vede pe Jess sărutând un alt  bărbat, se gândește să nu se implice deoarece nu-i cunoaște, dar spre seară sub influența alcoolului se răzgândește. Din cauza alcoolului Rachel nu își poate aminti anumite lucruri importante. Se trezește a doua zi plină de sânge neștiind ce s-a întâmplat. Se uită pe telefon și vede că are câteva apeluri de la Tom (fostul soț), îl sună înapoi să vadă ce s-a întâmplat și-i spune că a fost văzută de către Anna (actuala soție) dând târcoale pe stradă beata criță. 
Imagini pentru fata din tren

În drum spre Londra, aflată în tren, observă că la casa cuplului sunt polițiști peste tot. Găsește un articol în care află că Megan (Jess) a dispărut, nimeni nu știe unde ar putea fi, iar soțul acesteia Scott (Jason) nu mai știe nimic despre aceasta de ieri seară când s-au certat și Megan a plecat. Rachel simte că seara trecută s-a întâmplat ceva rău dar nu-și poate aminti. Se duce la Scott, dându-se ca fiind o prietenă a soției lui, să-i spună ce a văzut pentru că Megan este găsită moarta și considerată că cel pe care l-a văzut sărutând-o ar putea fi criminalul. 
     Într-o dimineață își aduce aminte totul iar ce a crezut până acum se schimbă.
Imagini pentru fata din tren
Pentru a afla finalul citiți cartea :)) Eu atât spun, cred ca am dat spoilere la greu, nu m-am putut abține.


 Părerea mea: 
     La început mă plictisea faptul că Rachel își povestea viața și mi se părea că nu mai termină. Iar când a început misterul, nu mă puteam opri din citit. Totul a fost minunat la această carte. Iar finalul, nici nu mă așteptam, a fost incredibil, chiar dacă m-am gândit cine ar putea fi ucigașul, nu mă așteptam să fie așa. Povestea m-a făcut sa ma întreb la fiecare pagina cine e criminalul, și tot dădeam vina pe alt personaj la fiecare capitol. Sunt sigur că nimeni care a citit cartea nu a ghicit cine era vinovatul.
M-a impresionat foarte mult cum a evoluat personajul principal, în primele pagini o găsim ca o persoana care bea non-stop,  iar spre finalul acesteia își da seama ca băutură nu o ajuta cu nimic.
Cele doua personaje pe care personajul principal le-a numit Jason și Jess nu au fost cum personajul principal le-a întruchipat în prima parte a cărții.  Pe "Jess" am crezut-o o persoana puțin nebuna , iar "Jason" este tipul omului perfect dar totuși are și el anumite crize de nervi.
Este un roman mai mult psihologic decât misterios, întruchipând mai mult bolile mentale ale personajelor principale .
  Cartea trebuie citită, mărită, sincer...

Depre autoare:
Imagini pentru paula Hawkins
     Autoarea este genială, îmi place foarte mult că a scris cartea din perspectiva a mai multor personaje, a fost scrisă din perspectiva lui Rachel, Anna și Megan. Ador acest lucru l-am mai întâlnit în cărți dar aici mi-a plăcut cel mai mult. Îmi place și că nu m-au plictisit chiar toate amănuntele, care au avut un rost până la sfârșit. 

Mă voi uita și la film când va apărea cu subtitrare.

V-am lăsat mai jos trailerul.

Sper că v-a plăcut.Lecturi frumoase.


.... ..

4 comentarii:

Macarie Daria spunea...

Ce recenzie frumoasă! Felicitări! ❤
Am citit şi eu cartea şi mi-a plăcut mult. Mă aşteptam la o descoperire mai spectaculoasă, una care să facă BUM, să mă ruineze, dar a fost bună şi asta. 😃 (ştii despre ce vorbesc, nu vreau să primească cititorii spoilere)

Lecturi frumoase! Să ne citim cu bine în 2017! ^^

Unknown spunea...

Mulțumesc pentru cuvintele frumoase.😍 Și eu mă așteptam la ceva care să facă BUM. 😘 Mulțumesc la fel.💖🎄🎅

Roxana Baciu spunea...

Știu că majoritatea oamenilor au adorat cartea asta, însă, sincer, eu n-am reușit să mă apropii așa mult de poveste, de personaje. Mă așteptam ca Rachel să descopere ceva mai impresionant și n-am rezonat deloc cu ea.

Mă bucur totuși că ție ți-a plăcut! :D

Unknown spunea...

Mulțumesc😁. Păcat că nu ți-a plăcut.☹

Trimiteți un comentariu